DRUK CYFROWY, DRUK OFFSETOWY I WIELKOFORMATOWY, NAKLEJKI, PIECZĄTKI, WIZYTÓWKI, FIRMÓWKI, KOPERTY, PLAKATY, NADRUKI NA ODZIEŻY
REGULAMIN SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG FIRMY S-PRINT
§1. Postanowienia ogólne
- Firma produkcyjno-usługowa oraz Serwis internetowy www.s-print.biz.pl są prowadzone przez S-PRINT Janina Bonczar z siedzibą 44-100 Gliwice, ul. Toszecka 102, NIP 631-149-64-37
- Poniższy regulamin dotyczy warunków sprzedaży produktów i usług składanych w siedzibie firmy oraz dostępnych do podglądu na stronie www.s-print.biz.pl/sklep i zamawianych przez pocztę e-mail.
- Warunki Regulaminu określają prawa i obowiązki Klienta dotyczące usług świadczonych przez S-PRINT, a polegających na wykonywaniu zleceń poligraficznych przy użyciu
przesłanych przez Klienta plików lub danych dostarczonych w innej formie.
- S-PRINT zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Dane będą wykorzystywane wyłącznie przez S-PRINT w celu
właściwego wykonania zlecenia, kontaktu z Klientem oraz ewentualnej wysyłki zamówionych towarów. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.
§2. Definicje
- Sklep/sklep internetowy - system podglądu produktów działający pod adresem www.s-print.biz.pl/sklep
- Serwis - serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.s-print.biz.pl
- Firma/S-PRINT/Sprzedawca/Administrator - właściciel firmy oraz wykonawca usług i produktów zamawianych przez Klienta, firma S-PRINT Janina Bonczar z siedzibą 44-100 Gliwice, ul.Toszecka 102.
- Klient - firma prowadząca działalność gospodarczą lub osoba zlecająca firmie S-PRINT realizację zamówienia
- Umowa Sprzedaży - ustna lub pisemna umowa pomiędzy S-PRINT a Klientem dotycząca wykonania usługi i polegająca na złożeniu zamówienia osobiście, telefonicznie lub pocztą e-mail
§3. Warunki składania zamówień
- Chęć złożenia zamówienia oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptację.
- Akceptacja Regulaminu oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
- Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za treść dostarczonych do realizacji prac i wzorów, w tym również za naruszenie praw autorskich i innych praw osób trzecich.
- W chwili wysłania przez Klienta zamówienia zawierającego wszystkie prawidłowe pliki i informacje potrzebne do jego realizacji, powstaje automatycznie zobowiązanie finansowe
z tytułu jego wykonania, niemożliwe do anulowania jeżeli realizacja została już rozpoczęta.
§4. Złożenie zamówienia i jego realizacja
- Złożenie zamówienia jest formą umowy pomiędzy Klientem, a S-PRINT i następuje poprzez przesłanie wiadomości oraz plików na adres poczty elektronicznej: biuro@s-print.biz.pl
- Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji jeżeli:
- zawiera wszystkie wymagane do realizacji dane
- przesłane pliki spełniają niezbędne warunki techniczne
- została zweryfikowana płatność za zamówienie
- Przesłany plik zostaje sprawdzony i jeśli jest prawidłowy Klient otrzymuje informację o rozpoczęciu realizacji. W przypadku plików uszkodzonych, źle przygotowanych, nie
dających się importować lub zapisanych w nieobsługiwanym formacie, Klient jest jak najszybciej informowany o konieczności przesłania poprawnych plików, a realizacja zostaje wstrzymana.
S-PRINT nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia realizacji wynikłe z błędnych plików lub nie odczytywania przez Klienta poczty elektronicznej, na którą
są przesyłane wszelkie informacje dotyczące zlecenia.
- Istnieje możliwość przygotowania plików przez S-PRINT. W takim wypadku po określonym umownie czasie zostaje przygotowany projekt, który następnie
jest wysyłany Klientowi do akceptacji drogą mailową. Realizacja rozpoczyna się po zatwierdzeniu przez Klienta przesłanego projektu, który jest własnością S-PRINT
i jest objęty ustawą o ochronie praw autorskich (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83 z późn.zm.).
- Termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Zazwyczaj zlecenia złożone do godziny 11.00 i spełniające warunki określone w pkt. 2 są kierowane do
realizacji tego samego dnia. Termin realizacji może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od S-PRINT (np. awaria maszyny, przerwa w dostawie prądu itp.), a Klient jest o tym niezwłocznie informowany.
- Zamówienia nieopłacone, nie spełniające warunków określonych Regulaminem lub pozbawione plików są anulowane po 14 dniach.
- Anulowanie zamówienia po rozpoczęciu jego realizacji nie jest możliwe.
§5. Postępowanie z własnością Klienta
- Pliki dostarczone przez Klienta do realizacji zlecenia są chronione przed dostępem osób trzecich i mogą być przechowywane w celu ułatwienia ewentualnego ponowienia zamówienia.
- Na wniosek Klienta S-PRINT może usunąć pliki z systemu po zakończeniu realizacji zlecenia.
- Pliki zaprojektowane przez S-PRINT są przechowywane w systemie i mogą być ponownie użyte lub odkupione przez Klienta, na którego w tym wypadku zostają przeniesione stosowną umową
autorskie prawa majątkowe do projektu.
§6. Płatności
- Formą płatności za zamówienie jest gotówka lub przedpłata przelewem, nowych Klientów obowiązuje zaliczka.
- Klienci mogą ubiegać się o płatności odroczone, które przysługują wyłącznie Klientom nie zalegającym z żadnymi płatnościami wobec S-PRINT.
§7. Reklamacje
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu zamówionego towaru w przypadku stwierdzenia:
- niezgodności produktu ze złożonym zamówieniem
- uszkodzeń przesyłek w trakcie transportu, pod warunkiem, że produkt zostanie zbadany w chwili dostawy w obecności kuriera firmy spedycyjnej oraz sporządzony
zostanie protokół stwierdzający uszkodzenia, podpisany przez Klienta i przedstawiciela firmy kurierskiej.
Jak najszybciej należy również o tym fakcie powiadomić S-PRINT za pomocą poczty elektronicznej. Reklamacje nie spełniające powyższego warunku nie będą rozpatrywane.
- Termin składania reklamacji dotyczących jakości druku wynosi 7 dni po otrzymaniu produktu. Reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane.
- Podstawą reklamacji nie mogą być:
- błędy w treści wynikające z błędnych plików dostarczonych przez Klienta lub wykonanych przez S-PRINT i zaakceptowanych przez Klienta
- różnice kolorystyczne, jeżeli przed drukiem nie został dostarczony próbny wydruk wykonany na maszynie i mediach przy użyciu których ma zostać wykonany właściwy nakład
- różnice kolorystyczne poniżej 5% nasycenia barw na odbitce próbnej
- jakość druku, jeżeli nie została zwrócona 100% ilość wykonanego nakładu
- różnice w wyglądzie produktów dostarczonych, a oglądanych w sklepie internetowym, które mogą wynikać z indywidualnych ustawień komputera/monitora Klienta
- Reklamacja musi być złożona pisemnie za pomocą formularza reklamacyjnego.
- W przypadku umów zawieranych z Kupującymi nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, na podstawie art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmii jest wyłączona.
§8. Zakres odpowiedzialności
- S-PRINT nie ponosi odpowiedzialności za:
- treści materiałów przesłanych przez Klienta do realizacji zamówienia
- treść, formę i jakość produktu, jeżeli w plikach dostarczonych lub zaakceptowanych przez Klienta pojawiły się błędy
- opóźnienia realizacji wynikające z działań Klienta (nie dostarczenie prawidłowych plików, nie odczytywanie poczty e-mail)
- kolorystykę druku, jeżeli Klient nie skorzystał z wykonania i akceptacji próbnego wydruku kolorystycznego (proof'a)
- format docelowy, o ile nie odbiega on od zamówionego o wartość maksymalnie 2mm (tolerancja cięcia i sztancowania)
- S-PRINT wyłącza odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zleceń, co oznacza, że Klient nie może dochodzić żadnych roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu.
- W przypadku Konsumentów, to jest osób nie prowadzących działalności gospodarczej, S-PRINT ponosi odpowiedzialność pod warunkiem przestrzegania przez Konsumenta regulaminu,
jednocześnie zastrzegając, iż roszczenie odszkodowawcze nie może przekroczyć wartości przedmiotowego zlecenia.
§9. Odstąpienie od umowy
- Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy jeżeli świadczona była usługa o właściwościach określonych przez Klienta, ściśle związanych z
jego osobą lub wyprodukowana według specyfikacji Klienta, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności
za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 poz. 271 z późn.zm.)
§10. Postanowienia końcowe
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów realizacji zlecenia.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2016/679 z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych (RODO) w
sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- W sprawach nie opisanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie ogólnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
Spory dotyczące wykonania umowy rozstrzygać będzie Sąd miejscowo właściwy dla S-PRINT.
- Klient oświadcza, że zapoznał się z Polityką Prywatności oraz niniejszym Regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać.